Vaše perspektivní budoucnost v CEE Logistics

CEE Logistics a.s. je česká logistická společnost s patnáctiletou tradicí, téměř 600 zaměstnanci a flotilou více než 350 vozidel. Zajišťujeme přepravní služby po celé Evropě. Do ekonomického oddělení hledáme posilu do oblasti správy pojistných událostí, která doplní stávající tým.

Referent(ka) správy pojistných událostí

Náplň práce:

Administrativní a datová podpora agendy pojistných událostí.
Evidence, kontrola a kompletace podkladů pro likvidaci pojistných událostí.
Komunikaci s pojišťovnami, makléřem, interními kolegy a řidiči.
Spolupráci se zkušenou kolegyní a vedoucí oddělení.

Požadujeme:

Minimálně středoškolské vzdělání (ekonomické zaměření výhodou).
Uživatelskou znalost MS Office (zejména Excel).
Základní znalost AJ.
Schopnost samostatné a pečlivé práce s daty.
Jasná a srozumitelná komunikace.
Výhodou je zkušenost s pojišťovací agendou či administrativou.

Nabízíme:

Zkrácený pracovní úvazek s možností dlouhodobé spolupráce.
Stabilní pracovní prostředí české společnosti s dlouholetou tradicí.
Důkladné zaškolení a podporu zkušené kolegyně.
Možnost profesního rozvoje a růstu v rámci firmy.
Odpovídající finanční ohodnocení, zaměstnanecké benefity a kvartální prémie.

Místo výkonu práce: Pardubice

Své životopisy posílejte skrze níže umístěné tlačítko "Odpovědět" nebo volejte 730 803 649.

Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společnosti CEE Logistics a. s., IČO 24135291 na dobu neurčitou (až do odvolání písemnou formou).

Odpovědět