Vaše perspektivní budoucnost s CEE Logistics

CEE Logistics nyní otevírá dveře perspektivní budoucnosti těm, kteří chtějí být součástí HR společnosti, a to na pozici:

PERSONALISTKA

pobočka Pardubice

Budeme od Vás požadovat:

Hlavně administrativní činnost a preciznost.

Přípravu pracovněprávních dokumentů
Správu a aktualizaci osobních záznamů zaměstnanců v personálním systému
Vedení osobních a mzdových složek zaměstnanců
Spolupráci při náborových kampaních
Spolupráci při adaptaci nových zaměstnanců
Spolupráci při školení zaměstnanců
Spolupráci na interních projektech a aktivitách personálních oddělení


Zařaďte se do našeho kolektivu, pokud máte:


Předchozí zkušenosti z personalistiky jsou vítány ne podmínkou
Schopnost samostatného řešení úkolů, koncepční a analytické myšlení
Velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
Pečlivost, spolehlivost, odpovědnost
Flexibilitu, vysoké pracovní nasazení, ochota se učit
Velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office)

Záliba v administrativní činnosti a komunikativní znalost AJ.


Rádi Vám nabídneme:

Práci v prosperující společnosti s pobočkami v ČR a zahraničí
Moderní pracovní prostředí a kolektiv
Motivační mzdové ohodnocení, benefity a odměny
Místo výkonu práce: Pardubice

 

Své životopisy posílejte skrze níže umístěné tlačítko "Odpovědět" nebo volejte 730 803 649.

„Svou odpovědí udělujete svůj svobodný, dobrovolný a výslovný souhlas společnosti CEE Logistics a.s., IČO: 241 35 291, se sídlem Doubravice 106, 533 53 Pardubice, („společnost“) která bude jako správce zpracovávat Vaše osobní údaje, které jte jí poskytl/a v souvislosti s výběrovým řízením na volnou pracovní pozici ve společnosti, a to po dobu jednoho roku za účelem kontaktování Vaší osoby v případě, že byste na poptávanou pozici nebyl/a přijat/a a ve společnosti by se uvolnilo pracovní místo, na něž budete vhodným kandidátem.

Celý text souhlasu je k dispozici níže v Dokumenty ke stažení - Souhlas OÚ uchazeč
Informace o zpracování jsou k dispozici níže v Dokumenty ke stažení - Prohlášení OÚ uchazeč

Odpovědět