Vaše perspektivní budoucnost v CEE Logistics

CEE Logistics nyní otevírá dveře perspektivní budoucnosti kandidátům na pozici:

ASISTENT/KA PŘEDSTAVENSTVA SPOLEČNOSTI

pobočka Pardubice

Vaší náplní práce bude především:

Organizační a administrativní podpora představenstva společnosti
Time management, organizování schůzek a služebních cest
Zařizování letenek a ubytování v zahraničí
Správa pojištění majetku společnosti
Koordinace menšího týmu kolegů
Back office činnosti

Požadujeme:

SŠ vzdělání
Aktivní znalost angličtiny - úroveň B2
Znalost práce s MS Office
Příjemné reprezentativní vystupování, empatie, diskrétnost
Schopnost rozhodovat se a zvládat nenadálé situace
Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
Časová flexibilita, spolehlivost a ochota „být k dispozici“

Nabízíme Vám:

Perspektivní zaměstnání ve stabilní české společnosti
Dobré finanční ohodnocení
Příjemné moderní pracovní prostředí
Rozmanitá pracovní náplň
Příležitost aktivního využití a rozvoje angličtiny
Firemní telefon a notebook
Příspěvek na stravování
Parkování
Free days
Další osobní benefity

 

Své životopisy posílejte na emailovou adresu arnosta.votavova@ceelogistics.cz nebo volejte 730 803 742.

„Svou odpovědí udělujete svůj svobodný, dobrovolný a výslovný souhlas společnosti CEE Logistics a.s., IČO: 241 35 291, se sídlem Doubravice 106, 533 53 Pardubice, („společnost“) která bude jako správce zpracovávat Vaše osobní údaje, které jte jí poskytl/a v souvislosti s výběrovým řízením na volnou pracovní pozici ve společnosti, a to po dobu jednoho roku za účelem kontaktování Vaší osoby v případě, že byste na poptávanou pozici nebyl/a přijat/a a ve společnosti by se uvolnilo pracovní místo, na něž budete vhodným kandidátem.

Celý text souhlasu je k dispozici níže v Dokumenty ke stažení - Souhlas OÚ uchazeč
Informace o zpracování jsou k dispozici níže v Dokumenty ke stažení - Prohlášení OÚ uchazeč

Odpovědět